29.01.2014

WINTER 2


Hej :) 

 boots - here
jacket - here 
sweater - reserved
bag - manzana
jeans - h&m

Torebkę  którą mam w dzisiejszej stylizacji możecie kupić w sklepie internetowym Manzana. Właśnie trwa promocja - 30 %  tylko z  kodem rabatowy: mN0619ym , kod jest ważny do 14 lutego :) 

Przypominam o trwającym konkursie na moim FACEBOOKU do wygarnia śliczna koszula. Zapraszam! :)










Romwe back to school deals
20% off for whole store by this coupon: 20%offback
Only three days: 28th Jan to 30th Jan
Don’t miss, girls!
Check all items here: http://www.romwe.com/?alice



94 komentarze:

  1. Kurcze masz tak świetne nogi do nieba, że te buty wyglądają na Tobie idealnie :) Chyba jeszcze nie widziałam innej osoby, na której te buty wyglądają tak dobrze ;)
    [www.themissydi.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow perfect boots!!

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z ciebie chudzinka! wyglądasz cudownie w tych butach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zgrabne nogi! pozazdrościć :)!

    torebka bardzo ładna, nawet bym się skusiła (ostatnio dość intensywnie szukałam nowej torebki), ale udało mi się dorwać na wyprzedaży w Croppie taką, która jako tako mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow - winter wonderland <3
    ur boots are fantastic !!!

    best wishes
    Lorá

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful like always :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your coat and boots look terrific!

    OdpowiedzUsuń
  8. No kozaki rzeczywiscie genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie kochana wyglądasz ;)
    A te kozaki są cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie nie podobają mi się takie buty ale muszę przyznać, że u Ciebie mi zaimponowały! :-)

    http://deebson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zoya, you have so much lovely fashion sense... your jacket is adorable and the boots are amazing... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG absolutely love this look! amazing boots, beautiful

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm bardzo ładnie wyglądasz.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You have a beautiful hair and cool boots :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes bardzo fotogeniczna! Outfit po prostu swietny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Awesome pictures! Very elegant outfit!

    http://fairyland111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kozaki, bardzo zgrabne, szkoda, że taki wysoki obcas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny sweterek i buty :))
    pięknie wyglądasz, masz śliczną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie piękne zdjęcia! i outfit ♥
    torebka śliczna i włooski :*

    zapraszam
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się napatrzeń na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the boots! You look so chic! Love your blog, would you like to follow each other?

    xx
    www.starringsamantha.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia.:D Wysokie kozaczki, lubie takie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny outfit :) podoba mi się ten blog ! :)

    Obserwacja za obserwację ? :D
    makemystoryx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice outfit! The jacket is perfect! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne połączenie, super buty i kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  26. very pretty! so hot (even when it's cold outside)

    P.S. followed you back!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje!:* przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana ta torebka rzeczywiście robi wrażenie, jest czadowa!!! :) Chyba będę musiała zajrzeć do tego sklepu, skoro takie cuda tam mają :) A te buty... obłęd po prostu, zadziornie się prezentują, uwielbiam takie wysokie szpile :) Ahhhh.... nie mogę się na nie napatrzeć :) Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie gryzą mi się z butami, ale torebka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne buty :)
    A co do kurtki tak mam podobną ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny zestaw, najbardziej podobają mi się buty :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne masz włoski oraz sweterek, mam podobny:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !:)

    OdpowiedzUsuń
  33. awesome style! awesome look and outfit!
    i love your blog!
    happy weekend~

    OdpowiedzUsuń
  34. Done sweetie, thanks!
    keep in touch xoxo

    OdpowiedzUsuń
  35. I love your boots!!
    http://andreafdezpiedra.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, buty FENOMENALNE! Dokładnie takich szukam. :) Powiedz mi, cholewka Ci się nie osuwa na dół? W moich poprzednich właśnie tak było. -.-

    OdpowiedzUsuń
  37. Lovely look! Love your boots
    Effortlesslady.blogspot.ca

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialny zestaw ;)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. wooooooooooow !!! :)) kozackie buty <3 wyglądasz mega HOT w nich :) ja bym się w takich zabiła zimą i niestety za wysokie dla mnie, ale robią wrażenie;)) super!

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Thanks for your kind words...Wishing you a warm and wonderful weekend!

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna stylizacja, a szczególnie kozaki i sweterek! :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne buty :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz prześliczne włosy i super buty ;) sama myślałam o takich ale w końcu kupiłam swoje wysokie w River Island ;) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow, ale czadowe buty:) Podejrzewam, że odwagi Ci nie brakuje - nie każdy by w nich wyszedł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna torba :)
    pozdrawiam ;)
    whoa-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ukradnę chyba ci te butki <33 hehe i torebka śliczna :333

    OdpowiedzUsuń
  47. jakie masz piękne włosy! i śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I love the high knee boots !

    OdpowiedzUsuń
  49. Masz piękne włosy :)
    Wyglądasz świetnie, kozaki mega, ale ja bym chyba nie umiała w nich chodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Those tall boots and layers are fantastic. I’d love for us to keep in touch via bloglovin’, GFC, or Instagram! Let me know on my blog, I’ll be sure to follow back!

    s a r t o r i a l d i n e r
    Instagram @ sartorialdiner

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny outfit;) Twoje nogi wyglądają nieziemsko w tych kozaczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  52. wow, you're very beautiful!
    gorgous style ;)
    love,
    anna

    OdpowiedzUsuń
  53. hey,
    I really like your blog. I followed you :)
    if you like mine you can follow me, too!

    http://ninalavitaebella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Great style.
    Want to follow each other on GFC, Bloglovin, FB and Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne zdjęcia. Wolę oglądać zimę przez monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Love shirt number 2! PS, your boots are so stunning! I am following you back doll :)

    www.pookybanana.com

    XO

    OdpowiedzUsuń
  57. Thanks for following me ...
    i'm already following you...
    xoxo
    http://deepti01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. I love these pictures.
    You're gorgeous!
    Now following via GFC.


    Xo, Elsa
    Mix and Match the F word

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam takie buty, Twoje nogi są do nich stworzone :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nice outfit! Definitely something I would like to wear :)
    I+m following you, please follow me back :D*

    OdpowiedzUsuń
  61. I really like your blog too!! great outfit and fantastic pictures !! I followed you back :)

    http://lifelation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Twoje zdjęcia również piękne i dziękuję za miłą wiadomość ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. drugie zdjęcie - oglądam i oglądam :)!

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczna stylizacja. Kurtka ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. taki sweter jak Ty masz to i ja bym chciała :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. Te ves espectacular!
    Encantada de llegar hasta tu sitio!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  67. śliczna stylizacja , bardzo ładne zdjęcia zazdroszczę ci włosów
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://cukki-cukkii.blogspot.com/
    OBSERWUJE I CZEKAM NA REWANŻ

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne włosy, zakochałam się w swetrze :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Perfect fit for winter, good one :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Love this outfit, you look great! Thanks for visiting my blog, I follow you if you want you're the welcome on mine :)!

    My latest post--> "Guess" stars: le rouches
    Follow me on
    THE SHOPPING GIRLS
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  71. Inspirujesz mnie co do ubioru, bo ja mam problem czasem czy to pasuje do tego itd Wiesz wpadłam w taki zachwyt nad tą kurtką strasznie m isię podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  72. jestes naprawde ladna masz duzo pomyslow na swietny outfit lecz ten przypomina mi styl blachary no coz;//

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)