23.10.2014

BOW SHIRT


Dzisiejsza stylizacja trochę w stylu retro. Mam na sobie czarną krótką rozkloszowaną spódnicę oraz czarną ramoneskę.
Aby trochę ożywić całość założyłam zieloną koszulę z kokardą wiązaną pod szyją. Rajstopy w kropki dodają uroku ;)
Tej jesieni stawiam na botki na grubym obcasie tzw. słupku. 
Są bardzo wygodne, stabilne i świetnie się prezentują. Co myślicie o takim zestawie ? Pozdrawiam ;)

jacket / kurtka - Romwe
shirt / koszula - nn podobna bonprix.pl
skirt / spódnica - here / tutaj
boots / botki - Claudia's Secret
bag / torebka - TomTop













79 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, a koszula podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajstopki bardzo urocze i zmysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula jest prześliczna!

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz fantastycznie! Zestaw zupelnie inny i bardzo przypadl mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, bardzo dziewczęco Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow you look great!! I like shirts with bows :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    INSTAGRAM: dominikamr

    OdpowiedzUsuń
  8. So pretty dear! I love the jacket:)
    Have a nice day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. BUTY !!! AAA tez je chce :))

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz :)) super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. im in love with your shoes<3
    you look amazing!

    xoxo,
    Alice's Pink Diary

    OdpowiedzUsuń
  13. Botki cudne! Całość prześlicznie się prezentuje !:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the shirt, it has such a beautiful color and with the bow is just perfect!

    http://flashforwards.blogspot.de/2014/10/cardigan-giveaway-from-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe połączenie! ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. MiętuskoweLOVE <3
    wspaniała bluzeczka, rewelacyjny akcent przy stonowanej całości :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  17. Całość świetna, bardzo lubię rajstopy w kropeczki, a jakoś zapomniałam o ich istnieniu, dobrze, że mi o nich przypomniałaś. ;p

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome outfit, love your shirt and boots ! :-) xoxo

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2014/10/sporty-dress-55.html

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz prześlicznie:) cudowne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty są super ! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna stylizacja, aczkolwiek ja bym wybrała inny kolor koszuli - tylko z tego powodu, że mi w takim kolorze jest beznadziejnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! :)
    Wszystko bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze perfekcyjnie kochana :) z chęcią bym przygarnęła twoje botki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Incredible! Love the total look!!
    Kisses........

    www.zapatosrojosmoda.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja , bardzo dziewczęca i pasuje do CIebie :) a buty mega - przypominają mi bardzo model z Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I love that green house!
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz cudownie ! Dziewczęco, ale jednocześnie z pazurem ! Super ! :)

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look :) rajstopy w kropeczki są moim must have ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam stylizacje pasteli z czernią, buty miaźdzą ! ;)
    Jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację, jestem za ! ;)

    klauditte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw :) też ostatnio polubiłam koszule z kokardami

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie!
    jestem zauroczona!
    świetna kurtka i buty!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w Twoich botkach. Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała ta stylizacja!
    Zapraszam na http://stylish-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiedz ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Styl retro bardzo lubię ;) Koszula przepiękna wprost! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny zestaw :) Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kapitalne botki i koszula! Wspaniale wyglądasz :*

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz :) spódnica bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja, uwielbiam styl retro i vintage! Wszystko ze sobą współgra i tworzy genialną całość- super! :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie wyglądasz, super stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wyglądasz genialnie ! wszystko idealnie ze sobą współgra :) co do butów na grubym słupku - oj tak ! też je pokochałam <3 za wygodę i efektowność :) Twoje są śliczne;) i te włosy, które uwielbiam! <3 buziaki;**

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. kolor koszuli powala, jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zestaw. Jest przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się ten zestaw, zwłaszcza koszula!
    Ma świetny kolor i ta kokardka <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Urzekłaś mnie, wyglądasz przeuroczo, buty bomba!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/mellow-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo orginalnie wygądasz;) pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz przeuroczo, koszula jest prześliczna, a buty bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pięknie wyglądasz, ta koszula jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale ślicznie!!! Świetne buty! *.*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. aż miło patrzeć na taką ładną dziewczynę !!! www.mywhitesugar.blogspot.com zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak ja uwielbiam krawaty i kokardy pod szyją! Kupiłaś mnie. Sama słodycz. Do tego groszki, kolejna rzecz, którą bardzo lubię. Szalenie podoba mi się ten set.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)