28.03.2015

SPORTY ELEGANCE


W dzisiejszej stylizacji połączyłam styl sportowy z eleganckim.
 Biało-czarną kurtkę z kwiatowym printem na rękawach założyłam do czarnej sukienki o niebanalnym fasonie. 
Do tego czerwono - bordowe szpilki wygodne jak żadne inne i najważniejsze - wyprodukowane w Polsce. 
Co myślicie o takim połączeniu? Lubicie mieszać ze sobą różne style?

jacket / kurtka - here / tutaj
dress / sukienka - Vippi Design
bag / torebka - Nelly
heels / szpilki - Stylowe Obuwie
necklace / naszyjnik - here / tutaj












60 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, bardzo w moim guście:) Śliczne dodatki:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Love the outfit, it's perfect!

    Lu | loulou

    OdpowiedzUsuń
  3. This is such a great look!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz, bardzo ładna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w takim elegancko-sportowym wydaniu :-) Piękne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna stylizacja, ciekawa kurtka i piękne buty dopsowane do motywu na kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, elegancka,sportowa i dodatkowe te folklorystyczne kwiaty na rekawach.Pieknie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba takie połączenie stylu sportowego z eleganckim :-) Wyglądasz pięknie!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło super to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie lubię tak łączyć na własnej skórze, ale Ty wyglądasz fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buty są obłędne! Cały look jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe połączenie :) Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale namieszałaś! Powiem Ci rób tak dalej! Cudowne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza stylizacja jaką widziałam.

    Nowy post:)
    http://ja-pamietnik-i-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja! a te butyyy - genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne włosy :) i super kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne szpileczki, poszukuję podobnych

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz obłędnie, a Twoje czerwone szpilki zachwycają podwójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wygladasz a szpileczki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kurtka, wszystko świetnie połączone, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja przeobłędna! Wyglądasz bardzo stylowo i modnie. Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. kurtka i torebka mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wooow you look gorgeous! I like your outfits, they are very original and elegant :)
    http://rougelipsgirl.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  25. połączenie elegancji ze sportowym stylem bardzo mi się podoba :) szpilki meeega !

    OdpowiedzUsuń
  26. Those red shoes are absolutely gorgeous!

    ~Lauren from Pretty Things And Polka Dots

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem jak najbardziej na tak. Niebanalne zestawienie😊

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz super, torebka najlepsza:) szpilki bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. It’s awesome! I like this post and your style of writing, thank you for sharing!
    I’ll be happy to see you in my web!), we are coupons website. www.leezeer.com.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna ta kurtka, niby sportowa, ale przez te hafty nabiera takiego eleganckiego wymiaru, bardzo podoba mi się ten zestaw, ma pazur w eleganckiej odsłonie, a szpilki i naszyjnik...wyglądasz naprawdę świetnie, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna ta kurtka, niby sportowa, ale przez te hafty nabiera takiego eleganckiego wymiaru, bardzo podoba mi się ten zestaw, ma pazur w eleganckiej odsłonie, a szpilki i naszyjnik...wyglądasz naprawdę świetnie, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne szpilki :) Ogólnie zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale mi się podobasz w tym zestawie! I ta kurtka szał!! Też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdyby nie ten naszyjnik cała koncepcja ległaby w gruzach, a tak wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana, to ja Ci powiem, że ta kurtka u Ciebie prezentuje się o wiele lepiej, ciekawiej, gdybym zobaczyła ją na stronce, pewnie w ogóle nie zwróciłabym na nią uwagi :P
    Super połączenie elegancji i sportu- ja to kupuję ! :)
    Jak zwykle pełna profeska <3
    Oczywiście wszystkie linki poklikane- bardzo bym Cię prosiła o to samo w poście u mnie :)
    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna jest czerwień tych bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylowy i fajny look, rzuć okiem na mój nowy naszyjnik na

    http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz bardzo ładne stylizacje, odwiedź mnie i napisz co sądzisz o moim stylu vintage

    http://six-vintage-chicks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna stylizacja oraz zdjecia <3!!!

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ty jak zwykle piękna! :*
    U mnie kosmetyczne rozdanie - ZAPRASZAM! :*
    http://saszen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam połączenie sportowego stylu z eleganckim :) Kurtka co prawda nie do końca do mnie przemawia, ale cała reszta na 5!:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna kurtka!
    Zdjęcia jak zawsze są piękne!

    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle pięknie wyglądasz. A na szpilki nie mogę się napatrzeć. Ekstra kolor.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)