28.10.2015

SHINYBOX THINK PINK PAŹDZIERNIK 2015


Witajcie!;) Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi, dlatego też w tym szczególnym czasie ukazała się nowa edycja pudełeczka ShinyBox . To już kolejna taka akcja ShinyBox co jest bardzo fajne ponieważ mamy okazję zwrócić uwagę na wiedzę związaną z czynnikami ryzyka i profilaktyką raka piersi. Jeżeli chodzi o samą zawartość tego pudełeczka to jest ono z pewnością skromniejsze niż ostatnie. Naczytałam się wiele negatywnych opinii na blogach ale uważam, że zawartość jest całkiem fajna  - szczególnie spodobały mi się kosmetyki do makijażu.


1.  L'OCCITANE SZAMPON DO WŁOSÓW CYTRUSOWA WERBENA
Szampon Cytrusowa Werbena orzeźwi Twoje włosy oraz zapewni im witalność, połysk i sprężystość. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych. Szampon ma piękny zapach i niesamowicie fajnie się pieni. Dobrze oczyszcza i odświeża włosy.

2. L'OCCITANE ODŻYWKA DO WŁOSÓW CYTRUSOWA WERBENA 
Ultra świeża odżywka Cytrusowa Werbena pomoże Ci rozplątać i wygładzić włosy. Pozostawi je jasne, błyszczące i łatwe do ułożenia. Do tego nada im zapach organicznej werbeny z Prowansji i słonecznych owoców cytrusowych. Podobnie jak szampon ma niesamowity zapach. Nie obciąża moich włosów, nadaje połysk. 

3. DELIA ROLL - ON POD OCZY
Liftingujący roll- on pod oczy z serii Hyaluron Fusion marki DELIA. Roll- on przeznaczony jest do stosowania pod oczy aby walczyć z oznakami zmęczenia i ze zmarszczkami. Posiada unikalny program +3D Hyaluron fusion stworzony dla kobiet oczekujących natychmiastowych efektów w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 h, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie. 

4. CLARENA CAVIAR PUSH UP CREAM
Kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up. Krem zawiera Voluform™, czyli kompleks aminokwasów, który działa na trzech płaszczyznach. W pierwszej fazie jego działania następuje detoksykacja skóry, w drugiej ujędrnienie i pobudzenie syntezy fibroblastów, w trzeciej wzrost komórek tłuszczowych. Modeluje biust, nawilża i wygładza skórę. Błyskawicznie się wchłania i ma delikatny i bardzo przyjemny zapach.


5. WIBO TUSZ DO RZĘS QUEEN SIZE
Maskara pogrubiająca i wydłużająca, która pozwala na uzyskanie efektu pełnych rzęs w ekspresowym tempie. Dzięki dużej, gęstej szczoteczce wygiętej w łuk maskara nadaje objętość już po kilku pociągnięciach, unosi i podkręca nadając efekt kociego spojrzenia. Ten tusz mnie bardzo zaskoczył! Dzięki wygiętej szczoteczce cudownie podkręca i wydłuża rzęsy. Po nałożeniu 2-3 warstw dodatkowo pogrubia rzęsy. Za tę cenę warto (8zł) :))

6. DIADEM RÓŻ DO POLICZKÓW ( mój nr 08) 
Róże rozświetlające stanowią delikatne wykończenie makijażu. Perfekcyjnie modelują kształt twarzy i podkreślają miejsca, gdzie zostały naniesione. Polecane do każdego rodzaju skóry. Dodatkowo wypukła struktura różów pozwala na precyzyjną aplikację.Istnieje wiele zalet stosowania tego kosmetyku:- Produkt bogaty w składniki i witaminy pielęgnujące skórę.- Satynowa konsystencja różu.- Nie utlenia się.- Niezwykle wydajny.- Wysmukla twarz i dodaje wdzięku.
Róż posiada bardzo, bardzo delikatne drobinki które ślicznie rozświetlają buzię:) Kolor bardzo mi się podoba ponieważ takiego odcienia różu jeszcze nie miałam a bardzo pasuje do mojej karnacji:)

7. SUMITA KREDKA DO OCZU (Mój kolor InTENSYWNA CZERŃ) 
Nic nie równa się z głębią i bogactwem koloru tych antymonowych kredek. Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki. Mieszaj, eksperymentuj, makijaż pozostanie na miejscu cały dzień i całą noc. Kredka jest bardzo intensywna! Czerń jest mega czarna do granic możliwości;) Idealna kredka do wieczorowego makijażu.


A już niedługo ukaże się kolejna edycja ShinyBox o nazwie MISS AUTUMN, 
będą to nietuzinkowe produkty których testowanie umili nam szare i chłodne wieczory 
i wprowadzi w cudowny nastrój.  Już nie mogę się doczekać :))


18 komentarzy:

  1. Rak piersi to bardzo poważna choroba i w współczesnym świecie wiele kobiet na nią zapada. Rak jednak to nie wyrok, najważniejsze jest żeby mieć wsparcie wśród bliskich oraz wcześnie wykryć go. Fajnie, że są akcje które uświadamiają kobietom, że badania to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miss autumn wygląda uroczo ;) Mam nadzieję, że produkty zawarte w tym pudełku będą choć trochę związane z opakowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam to pudełko, są kometki z których jestem bardzo zadowolona a z innych mniej ale to normalne, ogólnie nie jest źle. też jestem strasznie ciekawa co będzie w następnym pudełku

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość pudełeczka mogłaby być troszkę lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne produkty;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełka od ShinyBox są rewelacyjne !!! a jeszcze lepsza zawartość <3 z wielką chęcią bym przetestowała te kosmetyki <3 tusz już wypróbowałam ale jestem ciekawa reszty <3

    OdpowiedzUsuń
  7. the box has useful products
    Keep In Touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kosmetyki, szczególnie szampon i odżywka do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty znalazły się w tym pudełeczku:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice box .. and products thanks for sharing
    xx L.
    www.lalouuula.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kosmetyki, szampon i odżywka L'occitane też mi się kiedyś w jakimś boksie trafiły i uwielbiałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny krem pod oczy, który muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)