3.04.2022

YELLOW FLOWERS


top - ZAFUL
spódnica - ZAFUL
sandały - BORN2BE
torebka - SHEIN


22 komentarze:

  1. Pięknie podoba mi się spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. fascynujace zdjecia takie klmatyvzne bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie zobaczyłam na insta i musiałam tu zaglądnąć po wiecej zdjęć ale bajka! wow pieknie poprostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, podoba mi się ta spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw oraz zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega śliczny zestaw jak laleczka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Zjawiskowo wyglądasz , sceneria i to światlo pieknie ze sobą wspołgrają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, niezmiennie mnie zachwycasz. Poza urodą i pięknym ciałem masz przepiękne włosy, mega zadbane

    OdpowiedzUsuń
  9. Soo pretty dear Zoya ♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnes Teodorska9 kwietnia 2022 12:52

    Bardzo ładnie wyglądasz i masz idealną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for sharing. This yellow floral dress is very pretty.

    The coming summer, I am full of yearning. I've started preparing for summer swimwear (white bikini sets).

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna ta spódnica! doskonałe połączenie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zwiewna spódnica to idealny wybór na urlop w ciepłych krajach. Taka stylizacja będzie bardzo wygodna i zachwycająca.
    https://polskielajki.pl/blog/najlepsze-filtry-do-zdjec-na-instagramie/

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice. Plz share something on AUTOMATIC POLARIMETER WITH TOUCH SCREEN also !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice. Plz share something on HOT PLATE 2 also !!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow that outfit looks amazing on you! Great reputation too! online reputation management company

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow niesamowity look!!@

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudowne widoki!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)