25.03.2017

EMBROIDERED JACKET


kurtka / jacket - HERE / TUTAJ
plecak / backpack - VOOC

24 komentarze:

  1. Buty najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. That jacket is amazing I love those flowers on it.




    elogiosamislocuras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. So in love with your jacket! So cool!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ramoneska :D Jak zwykle wygladasz idealnie :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żakiet jest świetny!
    Wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, nadal jestem pod dużym zauroczeniem jeśli chodzi o hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zoya ramoneski uwielbiam, więc ta oczywiście, też mi się bardzo podoba. Jest oryginalna, plecak też wpadł mi w oko, fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Cudne miejsce na zdjęcia wszystko komponuje się ze sobą idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka jest śliczna i też chcę sobie taką zakupić;)cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka z haftem wygląda świetnie :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, spodnie oraz plecak bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your ripped jeans outfit! :)

    So pretty as always! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. super jest ta kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna sportowa stylizacja, kurtka najfajniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)