27.03.2017

ODŚWIEŻ SWÓJ STYL NA WIOSNĘ Z NIVEA INVISIBLE FRESH


Hej:) Nadeszła wiosna i pora odświeżyć nasze stylizacje:) Dzisiaj przygotowałam dla Was wiosenną stylizację wspólnie z linią NIVEA INVISIBLE FRESH. Nowy wariant zapachowym FRESH (bardzo ładny, delikatny, świeży zapach) - pomoże Ci zadbać o 48h ochronę antyperspiracyjną i odświeżyć Twój styl, od czerni do bieli... z małym dodatkiem miętowego koloru tak jak moja dzisiejsza stylizacja. Świeżość rządzi! :) Ponad Invisible Fresh nie tylko doskonała 48h ochrona antyperspiracyjna, ochrona naszej stylizacji, ale także świeży zapach.

Antyperspirant NIVEA Invisible Black&White FRESH dostępny jest w formie spray’u i roll-on’u; nie zawiera alkoholu ani sztucznych barwników. Dzięki ochronie zapewnianej przez NIVEA Invisible możesz wyglądać i czuć się świeżo! Produkt dostępny w trzech wariantach:
  • NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [150 ml]: 11.99 PLN
  • NIVEA Invisible Black&White FRESH spray [250 ml]: 16.99 PLN
  • NIVEA Invisible Black&White FRESH roll-on [50 ml]: 11.99 PLN

Czym pachnie? Dezodorant NIVEA INVISIBLE FRESH to nie tylko doskonała, 48h ochrona antyperspiracyjnaochrona stylizacji, ale także świeży zapach, na który składają się:
  • Nuta głowy: bergamotka, brzoskwinia, zioła
  • Nuta serca: biała herbata, mimoza, róża
  • Nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo

body - HERE / TUTAJ
spódnica / skirt - HERE / TUTAJ
torebka / bag - HERE / TUTAJ
szpilki / heels - LABOTTI



Advertisement

37 komentarzy:

  1. Switetny look ;D Bluzka i szpilki piękne :d <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :))
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz uroczo:) cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja :) Ja już znam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz! to klasyczne połączenie bieli i czerni wygląda idealnie zestawione z turkusowymi szpilkami :) cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty Nivea :) Świetna stylizacja kochana, pięknie podkreśliłaś czerń i biel butami! Bluzka cudo <3 klik: $15.76 $18.41 $27.12


    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym przełamaniem mięty! Buty są cudne jak i cała reszta :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna stylizacja! :) Uwielbiam połączenie czerni i bieli z drobnym fokusem na jeden element, czyli tak, jak w tym wypadku buty. Ekstra rezultat. Podoba mi się cały zestaw, w szczególności body i spódniczka. Poza tym, świetne zdjęcia. Co do marki Nivea, to lubię ich produkty. Najbardziej balsam do ciała, krem i właśnie roll on. Chociaż z nowej linii jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Antyperspiranty z Nivea pojawiają się u mnie notorycznie :) jestem uzależniona od nich .

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętowe buty wszystko przełamują :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz idealnie <3
    cudowny zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta spódniczka! Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szpilki są cudowne<3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szpilki wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja. Cudowna bluzeczka, szpilki, torebka...bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wyglądasz jak zawsze! Kupuje wszystko, łącznie z Niveą!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Sylwia,
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Your blog is very remarkable, each visit is always something new that I get. thank you

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz Kochana! śliczna bluzka i szpilki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz! Kolory pięknie się ze sobą komponują :)
    No i Twoja figura jest obłędna <3
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jestem zachwycona kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się w kolorze szpilek! www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowny outfit! bluzka i spódniczka wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look amazing. This bag is awesome.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna spódniczka :) Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna prezentacja, zwykle stosuję Rexonę ale dam szansę równiez Nivea :-)Bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. cały look dopasowany kolorystycznie do dezadorantu :)i to jestbradzo fajne połączenie :* ten produjt jest świetny, sama go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejciu:* Ale piękna bluzeczka :D
    Ogólnie outfit mi się strasznie podoba :D
    Super wyglądasz <3

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne body i spódnica świetna! Bardzo fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Great look dear!!!Love these shoes :-)
    I follow you,I'm waiting for you on my blog.
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealne zestawienie masz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  32. idealna figura! :)) zestaw świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ślicznie! A Nivea Invisible Fresh też uwielbiam, bo w ogóle kocham ja i moja skóra kosmetyki Nivea.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za miłe komentarze :)